heyaaa

Hej på er!
just nu är jag i umeå hos louise, vi har just sett film. eller jag har sett film, lulu somnade ganska fort...så nu ligger jag i sängen och facebookar lite och passar på att skriva ett blogginlägg!
kring 10tiden imorse drog jag, louise, jonte och smule från framnäs iväg mot ume dårå. blev som lite impuls för mig, bestämde mig imorse för att följa. kul!
imorgon ska vi gå på stan, jag ska dock bara ögonshoppa..vilket kan vara värt! sen på kvällen ska vi på smules konsert, det kommer bli fett najs!
igår var en väldigt lugn kväll, gjorde satsiga varma mackor till middag och såg film resten av kvällen..spelade även lite mario cart hos simme. de va inge kul för ja va sämst...!
jajaaaaa...nu ska jag sluta svamla.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0