en helg hemma in leafregreat

i fredags satte jag mig på bussen hem mot lövis. väl hemma blev det fredagsrätten korv mä brööö till middah. sen såg jag å mamma lets dance å åt lite godis dårå, goth!
lördagen han jag träffa amanders+edith och ida:) sen bar det av mot staden.
han tillochmed träffa rebbyyy som kom till hanna enkomt för att ge mig en kram, fiiint ju:):):):)
sen for vi till emilp å förfestade lite, körde lite roliga lekar åsådär innan vi for på olleeeees.
där va det rätt mkt folk och en del kända ansikten såg man till:) gjorde misstaget å tog en tequila shott där vid 1-tiden....................det va inte smart.
däckade på hannas soffa nån gång efter två tror jag. vaknade upp med smink, smycken allt kvar liggandes i exakt samma position som när jag somnade. fast någon vänlig själ hade lagt en filt på mig,,wöööö!

tog bussen till pite idag å mötte upp heleny å linnsy på max, goth.
sen har jag hunnit med lite rep å övning och en massa tjatter med nå tjejkompisar:)
gött å va tillbaka å gött att va hem en snabbis:)


wow, rågammal bild från nått partey i kågeäng! blonda tider alltså

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0