family guy är rätt kul

tisdag idag..tog mig upp i tid till satsläran, frank borde vara nöjd nu. har inte försovit mig nån gång hittils på terminen..hejja jag va!
annars har dagen varit väldigt trevlig. dock så är jag konstant stressad nu pga alla dessa stycken som ska läras in på kort tid. meeen, jag kämpar på. bra va?

ikväll efter nåra timmars övning va ja död i skallen så jag å sandraw tänkte börja på en ny serie å dricka lite te. helt plötsligt var det kladdkake kaos och proppat med folk hos mig. fick bli några family guy avsnitt istället, reewligt!
ett tvärt avslut blev det oxå då rockarna kom på att en städning av hyddan var ett måste innan morgondagen.
nu ska jag varva ner med ett oth avsnitt, bästa sömnmedlet som finns.


inlevelse ska man ha!

jag har föresten på nått konstigt vis en stor sop i min lägenhet...huuuur??

Kommentarer
Postat av: hanooo

ååååh jaa! det gör jag gärna! ska kolla när jag är ledig, sen hoppar jag på första bästa buss!

2011-01-26 @ 02:12:56
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0