tjaooo

blllhh! har gjort av med alldeles för mkt pengar idag....handlade tex på systemet för 680kr :S sen gick det bara utför!
nu ska jag inte vara nära en affär på jättelänge:)

ikväll efter jobb hängde jag med anna till fjälbyn, vi skulle bara ge hästarna vatten. bara och bara. det blev ett äventyr kan jag säga. men sommarkvällar är ju till för sånt, kom vi sen fram till :)
imorgon är jag heeelt ledig och har inte riktigt bestämt mig än hur dagen skall spenderas, men inget flängande iaf. kanske tar mig en cykeltur till spikudden och hänger med amanda, anders och edith:)
sen på kvällen tar jag mig en cykeltur till lövsele för en liten förfest före lördag med elin och sofia!
den här helgen kommer bli ashimla gryyym ju:D


titta dom kramaaas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0