att åka buss i 3ochenhalvtimme är rätt gött faktiskt!

är sen någon timme tillbaka på framnäs. vaknade allt för tidigt imorse för att dra iväg med bussen från umeå.
igår då, en väldigt chill dag och en ruggit bra konsert av smule! var helt klart värt att dra ner å se den, det var grymt, bandet va sjukt tajt och ljudet va asbra och hela konserten va bara sjukt jävla najs:) det är fascinerande hur mycket man kan påverkas av musik, jag känner ofta ett stort lyckorus efter att ha varit på en grym konsert. tycker synd om dom som inte känner samma sak, för det är en fantastisk känsla!
musik gör gott för själen, iaf min:)

nu är det snart dags för ett övningspass, känner att det kliar i fingrarna efter mer än en veckas uppehåll.


nästa vecka ska jag mysa med dom här gullungarna:):)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du kommer väl ihåg det någon klok människa sa: att utan musik vore livet en ökenvandring! och som Du vet så gör Din musik gott i min själ:) Ses snart/Krrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-03-02 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0