luuurdag v.tölv

ikväll är det vuxenfest här på framnäs. malin och jörgen fyller 25=50års fest. det kommer spåra tror jag, dock inte för mig som ska vara vuxnast av alla och vara nykter!! de ni.

igår lyxade vi till det å gräddade våfflor, våffeldagen till ära. det va gott!
sen tuggade vi tuggummi, kollade på roliga youtubeklipp, och lyssnade på eddie meduza.
kvällen avslutades sen märkligt nog på akuten, menhey lugn, ingen dog eller så.

detta är för övrigt en värdelös dag, har bara hängt framför datorn hela dagen förutom en liten stund då jag va uppe hos louise..jag fick en piggelin av na! ♥ haahhh

nu ska jag fortsätta dega...
längtar till imorn kl 21 då sista stieg larsson filmen visas.
när den är klar längtar jag till torsdag då jag far hem och förhoppningsvis hinner träffa kompizar.
SEN är det fredag och då bär det av mot helsingfors!!!!! gaaaah


fagert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0