sportloooov!

sitter på bussen påväg hem till lövånger nu. och jaaaa, det finns trådlöst internet WEEEIIIIIII :D happiii
tydligen så är vi redan i byske, fort vare gjort! snart i skell alltså, och snart hemma..om en timme drygt. yey. har önskat gooomidda när jag kommer hem....hoppas dom gör nått gott!

Idag spelade Fristad på krokodil, så där har jag varit och lyssnat på dom. har aldrig hört dom förr och dom va grymt bra! :) och ikväll är det röjj på framnäs....känns konstigt att inte vara där. meneemenee jag får ju mysa me gosingarna hemma istället, inte helt fel det heller:)

man kanske skulle ta å sova litegran så kanske min sprängande huvudvärk försvinner!!!


såhääär nujd är ja för att det finns internet på bussn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0