carpe diem blev till carpe

oj vilken festlig tillställning det blev igår!
först och främst var det sångkonsert som gällde, väldigt bra jobbat av alla inblandade:)
efter det skyndade vi hem, sänke en öl, tog en shott och gick över till skolan igen för att dansa ringdans till balkanmusik. folkmusikpub ääääger!

sen hamnade på nått sätt alla hos mig, hoppade ut och in ur fönstret, rökte halverst inomhus, slängde kladdkaka överallt osvv. det va najs!
en sökande blivande rockare ville så väldigt gärna ha min carpe diem-diem del. han skulle ha den under en klocka. så han fick den av mig..men han hann inte äga den så länge innan den gick sönder. haha
allt slutade i fiolen med folkjam. najs. gick hem och däckade på en gång.

idag har jag mått förvånandsvärt bra. gick över till skolan för att se kompositörernas konsert, det va riktigt bra! sen drog jag, helena och malin till max och svullade som feeenn.
har även hunnit med ett födelsedagsfika nere vid vattnet och nu bär det av mot högskolan för att se reaggekonsert. najs lördag:)

hejdooo.
lägger upp bilder från gårdagen sen nångång..finns en speciell bild som egentligen inte borde visas..fast jo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0