de e mycke nuu

idag har varit en bra dag!
hade arrkonsert på förmiddan. gjorde klockspel-&sångdebut på frampan. yäädå.
och nu på kvällskvisten har jag blandannat kört igenom mina sökningslåtar med rockarna, gick väl helt okej. men det kändes iaf bra att testa köra påriktigt en gång.
sen har jag hängt i chuset, spelat kort och käkat litttte kladdkaka! de va näääjs!

imorn är det endast gemensam piano som gäller. skönt!

lite bilder från dagens konssse

sjörövarfabbe-brasskvartett :D

livin on a prayer deluxe- glockenspajjjjlll

film-medley. lisa spelar harpa, ascoooolt

morden i midsomer!!

hold the line-toto! stråkkvintett:):)

jajajaaa..sleepingtiiiime nuuuuue!

Kommentarer
Postat av: anna

dog typ när jag läste c-huset, men förstod juh tillsut (som tur var) att det ju faktiskt kan finnas flera :P

2011-05-05 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0