separationsångest...

vilken kväll alltså!
mitt humör växlade hejvilt. ena stunden var jag glad, sen arg, sen ledsen och sen glad igen.
mitt under konserten började jag tänka på att den här tiden snart tar slut, fick en gråtattack.
har inte tänkt på hur mycket det är jag kommer sakna. det är inte bara alla underbara personer som man umgås med utan även alla grymma konserter man går och lyssnar på. nä huvva!! vill inte tänka på att vi bara har några få dagar kvar tillsammans.

efter konserten va vi några som chillade i allrummet, det va mysigt! är på mycket bättre humör nu än jag var för några timmar sen.
ska se till att hänga med dom som gör mig glad den sista tiden och försöka ignorera all skit som faktiskt pågår här. orkar inte vara sur på folk för det tar bara energi. nä, dom här sista dagarna kommer bli kung! är så sjukt glad över att jag har tillbringat det här året här, med dom här människorna. det kunde inte blivit bättre:)


detta är så sjuuukt braaa! leon och simon kan sin grejj!!!!
och det va kung att dom körde den som sista nummer, ni som inte va där missade en jävligt grym avslutningskonsert!!!

nu ska här sovas, kommer säkert gråta lite till..men det är bättre att det kommer nu så inte allting kommer på onsdag!
gnatT

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är bäst!

2011-05-28 @ 11:55:23
URL: http://louiseskrypin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0