sista dagen som tonåring?

i torsdags var mamma, systrar och systerdotter på besök:)
vi gick till café humlan för att äta middag samt fika. vi han bara äta klart maten sen upptäckte jag en liten mus i ett hörn. panik utbröts och vi bestämde oss för att ta med fika istället.
fick jättefina presenter av dom oxå, bla. en turkietresa och massage! väääääärt:):)

igår agerade jag lite chaffis fram och tillbaka till kåren. där var det fett med röjj! hiphop gällde den här gången och det va aaawesoooomee!!!!!

börjar få lite ångest att den här tiden på framnäs snart är slut, men känner samtidigt att det ska bli skönt att komma hem, jobba och hänga med mina fina vänner som jag inte haft mycket tid med det här året.
vad som händer till hösten får vi se, har en del planer. men vad som än händer så tror jag det blir skitbra, livet är ett äventyr!
ikväll blir det öl och efter 12slaget är jag inte längre tonåring :O:O

ska fortsätta med packandet/städning nuuuu
hörrrs


hittade hedvig utanför humlan såhär..stackarn! haha

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA!! Hedvigs panikskratt..å fötterna upp i vädret!:)

2011-05-21 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0