weeeiiiii

vaknade imorse av ett telefonsamtal av mammiii. somnade om och vaknade sen av att det bankade som tusan på mina fönster! louise, elin och nitsche hade dukat upp med tårta och mormorssaft :D weeeiiii:):)
sen så har pappa och alma vart förbi en sväng, dom fick med sig soffan och lite andra grejjer så nu ekar det typ i min lägenhet =/
och bästhanna kom hit oxå:):) hon hade med sig tårta, så jag, hanna, sandra och klas gick ner till vattnet och fikade och hade trevligt:) fett najs dag har det vart:)
imorn blir det systemet för första gången...yeeeah! coolt.

som avslutning på födelsedagen har jag hängt i allis och sett solsidan och nån film som gick på tv. miiis!


weiiii:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0