Söndag

Igår blev det premiär på Verandan. Va typ najs med lite konstigt oxå:) hängde sen på subway med olika personer i väntan på att hanna skulle sluta, sen blev det lite efterfest:)
Idag har det varit ett fantastiskt väder. Jag och mamma tog sparken till amanda för att hämta ett par skidor som troligtvis invigs imorgon:):) sen har jag och sofia tränat musklerna genom att bära en soffa! Nu ser mitt hem ut lite mer som ett hem än vad det gjort de senaste veckorna:)

Som slutkläm kom mamma hit med glass och andra gosaker ikväll:) anna tittade oxå förbi! Nu ska det snarkas å sovas så jag orkar leka med alla barn imorn:):)
Gonatt

Här ser ni morsan in action;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0