LaaaallaLALEH

Hellooo!!
Efter en megafebervecka unnade jag mig mycket nöje i helgen.
På fredagkväll drog vi och käkade på tatung följt av discobowling, och sen en sväng på förfest där jag fick mig en wiskey för halsen:)
Och på lördagen drog jag och louise till Luleå för att se cleo och....LALEH!! helt magiskt underbart bra hon är! Efter det for vi till framnäs och hängde lite med amadeus och albin, drack te och lyssnade på jazz, miis:)
Sen på söndagen var det kalasdags för louise som fyllde år, sen drog jag mig hemåt men stannade hos hanna och kollade på big brother med hon:)

Nu är det alltså måndag igen...
Tiden går fort när man har roligt! Detta var en av de bästa helgerna på lääänge:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0